Trött..

Publicerat: 2010-07-14 Kl: 02:51:47 | I kategori: Bilder


(Detta inlägg skrevs igår, alltså den 14/7 klockan halv tre på natten. IDIOTsida som inte publicerar!!!)

Klockan är halv 3 på natten och jag är vaken? JAPP. Har sovit en stund, men vaknar för att det är så fruktansvärt varmt i lägenheten! Så fort jag öppnar fönstren så bara väller det in kusar, äckel as! Vi har ju en skog precis utanför fönstret, så dom finns ju nära. Så flyger dom runt Haylee när hon ligger bredvid mig och sover, så måste jag döda dom fruktansvärda äcklen. Såna gånger längtar jag till vintern, då behöver man bara oroa sig för blomflugor och dom är ju knappt synliga, så dom blir jag inte äcklad av iaf! Jag måste gå någon terapi för min hysteri över kusar alltså. Jag får panik när dom är i min närhet, fy fan!

Idag har vi iallafall varit hos min faster Camilla , firat min äldsta kusin Richard som fyllde 22 år och ätit gott! Grillad fläskfilé med världens godaste marinad, ungsbakad färskpotatis, sallad från deras eget land och en jättegod sås. Det var så himla gott alltså! Sune är grillkungen ;-) Sedan hemmagjord jordgubbstårta med jordgubbar från deras jordgubbsland, sjukt god den med. Camilla hade plockat fram en barnstol som man liksom sätter fast på bordet, så hänger den i luften. Hon hade köpt den när Rasmus var liten och så hade hon kvar den. Hur fiffig som helst! Och lillan satt jättebra i den, för den lutar liiiiiiite bakåt så hon inte slänger sig fram och tillbaka. Jag måste köpa en sån, undrar vad dom heter? Någon som har en aning? 

Kom hem ganska sent, men jag nattade lillan klockan 20 som vanligt och sedan fick hon sova i lugn och ro i Camilla och Sunes mysiga säng! Så sov hon jättebra där.. :-) Skönt.

När jag var där idag så kände jag verkligen att jag vill ha ett hus. Dom har så himla fint hemma! Camilla är så kreativ, jättefina grejer överallt. Stilrent. Ett perfekt, komplett hem i min smak! Med en stor, fin trädgård med en lekstuga, typ "inglasad" (fast inte med glas) veranda, sedan en stor veranda till med ett fint bord och stolar där man kan sitta i skuggan. Två liggsolstolar på gräsmattan, jordgubbsland, salladsland och allt möjligt. Haylee stormtrivdes att få ligga på gräsmattan och riva i gräset, hon verkligen njöt :-) Så vill jag också booooo! Åh, hoppas det händer någongång.

Nu måste jag försöka somna om alltså. Jag har ångest för att jag inte har läst något ur Breaking Dawn idag. Det var så jäkla spännande igår så jag slutade aldrig läsa, somnade tre gånger och väcktes av att boken ramlade i ansiktet på mig. Åh... Men om jag börjar läsa nu så kommer jag inte att sluta förrän boken är slut, och jag måste ju sova. Är fortfarande hängig, täppt i näsan och huvudvärk. Enda botemedlet är att sova, har jag hört ;-)

Godnatt!


Såhär kan man ju också sova. Med foten och handen utanför :-)


En dag på kubenbadet!


Fin fotoram, med fin tjej i :-)

Kommentarer
Postat av: C

Hej Darling, jag tycker du skall kolla halsen hos en doktor. Tack för ditt fina inlägg :)



Ni får gärna komma och vara i min trädgård när ni vill för det är sååå roligt när ni är här. Tack för en fin dag, gumman. Kramar.

2010-07-16 @ 13:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0