Toffs

Publicerat: 2010-07-27 Kl: 15:01:19 | I kategori: Min vardag


Idag har lillan en toffs i håret, haha. Det är så jävla gulligt, lillhåret hennes sticker rakt upp. Snodden är så liten så jag inte ens får den runt lillfingret, en på henne ser den skit stor ut. Haha :D

Jag är så trött och har ont i halsen. När ska denna eviga trötthet gå över? Jag ska börja gå och lägga mig samtidigt som Haylee och se om det blir något bättre av det. H-vete.

Min mobil är trasig. Den reagerar inte på laddaren, och jag har inget batteri. Kul för mig! :) Och jag har ingen extratelefon heller som jag kan använda så länge. Skit också. Idag är ingen bra dag för Emma Strand!

Idag gick det bättre för Haylee i hoppgungan iallafall, nu hoppar hon som en tok, så roligt att titta på så jag skrattade tills tårarna sprutade :') Haha min lilla tjej. Så ringer min mormor och är orolig över att jag har köpt en gåstol, hon är rädd att Haylee ska börja gå på tårna när hon blir större :P Hon är söt hon, min mormor.

Nä, vila var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0