Nu så..

Publicerat: 2010-07-27 Kl: 18:33:40 | I kategori: Bilder


Har varit och hängt lite med Evelina och Thelise! Dom kom först hit och störde mitt i min vila. Haylee hade precis somnat, och jag var så dödligt trött så att jag hade precis lagt mig på söta örat och var mitt emellan sömn och vakenhet när dom kom. Haha, fyfan för Ewe kände jag då :) Men jag klev iaf upp, och efter ett kort tag vaknade även Haylee så vi tog en promenad till ICA. Har fått låna Ewes telefon nu också så nu har jag en mobil, im so happy! Tack min kära vän.

Vi fick skjuts hem av Vilma, det tackar vi för! Lillan somnade i bilen, så jag lyfte över henne från bilbarnstolen till vagnen och just nu ligger hon ute och sover. Jag sitter och nojjar över att Babyvakten ska svika mig, och tror att hon ligger där nere och gråter förtvivlat och att jag inte hör henne, så jag springer ner var 5e minut och dubbelkollar ;) Haha. Hon sover så bra ute, men det gör väl alla ungar.

Nu ska jag städa lite här innan ungen vaknar! Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0