Low

Publicerat: 2010-07-28 Kl: 22:31:07 | I kategori: Bilder


Jag känner mig bara låg. Jag har gjort det i flera dagar nu... Känner mig nere som fan. När Haylee är vaken så är jag glad, för hon gör mig glad! Men när hon har somnat så blir jag deppig. Skit jobbigt, men jag vet ju vad det beror på och jag hoppas innerligt på att detta problem är löst snart. Jag har väntat alldeles för länge på detta nu! Snart måste det väl vara min tur att få ha tur med någonting... Annars vet jag inte vad jag gör! Detta klarar jag inte längre iallafall, det är en sak som är säker.


Haylee försöker sätta sig upp, hahah! Situps

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag blir nervös när du skriver såna här inlägg, ems! sluta upp med det eller prata med mig istället! kom hit imorgon, jag slår på en blåbärspaj och tar fram en cola så kan du komma hit och lätta på ditt mammahjärta och prata med mig. haylee kan dra harley i svansen under tiden vi umgås eller leka med alla hans toys. hör av dig till mig emma! 076-114 29 05. puss! (`v´)

2010-07-29 @ 12:28:12
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0