Långprommis och pasta

Publicerat: 2010-07-29 Kl: 22:24:04 | I kategori: Min vardag


Jag höll på att få panik för att det var så kvavt här inne förut, så jag tog med mig Haylee och gick en lååång promenad! Lovely :-) Vi var ute säkert i två timmar och gick runt. Hon sov mest, vilket resulterat i att hon varit busig och inte velat sova nu på kvällen. Fast nu sover hon äntligen, det lilla yrvädret.
Det blev inget av med slingorna.. Klockan blev så mycket. Ställde mig och lagade mat när jag kom hem från promenixen, var superhungrig. Så då brände jag inget fett! Men man måste ju äta, eller hur?
NÄR SKA SOLEN KOMMA TILLBAKA DÅ? HELA STAN ÄR SÅ JÄVLA BLEKA OCH DET ÄR SLUTET AV JULI! Jag ska nog ta och sola solarium imorgon... Vill inte se ut som ett lik mitt på sommaren.
Nu ska jag gå ner och diska efter middagen, orkade inte göra det förut... Och koka lillans vatten för natten och hennes flaskor.
Slänger in bilder innan jag går och lägger mig, sitter alldeles för bekvämt för att orka kliva upp och hämta kameran och sedan sätta mig lika skönt igen. Så det får jag göra senare!
Nu - disk!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Vilken dag som helst passar mig i stort sett. Det enda jag gör på dagarna är att vara ute och gå eller städa och plocka här hemma. :P men allting känns så jobbigt när man har världens största mage att bära runt på också. så de blir mest bara gå runt ute eller en sväng på birsta kanske, eller så lyxar jag till det med en blueberry pie. ;P Yes, det var jag. en liten sväng var jag på willys. :) haha, mes! gå fram nästa gång!!! :D PUSS!

2010-07-30 @ 09:32:38
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/
Postat av: evelina

Hej

2010-07-30 @ 10:21:20
URL: http://www.evelinapersson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0