Haylees stora dag!

Publicerat: 2010-07-03 Kl: 00:20:26 | I kategori: Min vardag


Nu måste jag verkligen hoppa i säng. Idag har jag flugit runt som ett yrväder och fixat klart inför dopet imorgon.. Tur att man har så bra framförhållning - inte. Jag kunde väl ha ordnat detta tidigare? Nä-ä, i sista minut ska det va!

Idag har det varit en mindre bra dag, men imorgon hoppas vi på en bättre dag. Inget tjaffs, inget som ska gå fel. Allt ska handla om min Haylee och hennes dop :-) Så det så! Jag är lite nervös, måste jag nog erkänna ;-)

Nej, jag får ge er en riktig uppdatering imorgon på kvällen när jag kommer hem. Då ska vi bara mysa med Haylees farmor som är hemma och hälsar på för att gå på dopet :) Sedan kommer nog lillan att somna tidigt, kommer vara en påfrestande dag med många intryck för henne imorgon!

Godnatt mina vänner :-) Börja kommentera lite, huh?



Jag och lillan på badet idag! Hon ligger där under handduken,
ni ser kanske lillbenen som sticker fram? ;-)
Älskar dig min gosi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0