Handlat

Publicerat: 2010-07-29 Kl: 18:03:10 | I kategori: Min vardag


Idag har jag varit dödstrött, som vanligt ;) Men haylee var gullig idag och ville somna ganska snabbt efter att hon vaknade :) Så vaknade vi vid 11 igen och då var jag pigg, skönt! Sedan har vi ätit gröt, jag har ätit mina Nesquick-chockad-puffar som jag alltid äter...
Vid 15.30 så kom min mormor och hämtade mig och lillan, så for vi ut på Willys och storhandlade. Där har dom såna där boxar med två paket blöjor för 190 kr.. Jättebra tycker jag :) Så köpte jag 30 liter välling och lite sånt där som är svårt att köpa om man inte har bil.
Men en sak blev jag arg över. Haylee äter ju BabySemp 2 nu, jag bytte tillbaka från NAN2 för att jag hade ett paket med 12 liter BabySemp, och konstigt nog så spyr hon inte av BabySemp alls som jag trodde.. Kanske för att hon äter lite tjockare mat nu också, gröt och välling och sånt :) Men iallafall. Dom verkar ha slutat med 12 liters paketen BS2, SÅ JÄVLA DÅLIGT! Nu har dom gjort ett paket med 7 liter istället för typ 90 spänn. Det förra med 12 liter kostade 130 eller nåt och räcker lääänge nu när hon inte äter det lika ofta längre. Så då sket jag i det.
Idag skulle vi gå på Giffarna egentligen, vi fick gratisbiljetter av Dannes kompis som spelar där, men nu blev det ju sånt satans skitväder så vi struntar i det! Vi får gå nästa gång istället :) Lillans premiärmatch!
Nu böjar Teen Mom på MTV, så det ska jag titta på medans jag försöker få lillan att vila lite. Trött på ögat är hon.
Måste berätta en till sak! Hon är så duktig min lilla snuttis. Jag var ju på Barnens Hus häromdagen, och då köpte jag en flaska som det är såna där handtag på från MAM, och handtagen är avtagbara och passar på alla MAMs flaskor.. Och jag har ju bara såna! Så försöker jag lära henne att hålla i dom och äta själv, även fast jag nästan alltid matar henne i famnen för det är så himla mysigt :-) Men när hon äter så ligger hon och "kliar" sig i håret, eller liksom smeker och tar sig i ansiktet och tar på mitt ansikte och så. Och det är ju lite svårt om hon ska behöva hålla i flaskan samtidigt, för då tappar hon ju den :P Haha. Men det kommer en tid när hon inte ens vill sitta hos mig och äta längre! Så det är inget som jag stressar över..
Nej, nu missar jag massa här av Teen Mom! Skriver sen. Ska lägga in en massa bilder ikväll, visar dem för er då. Lovar!
Kram!
JAG VET ATT DE TÄR SVÅRT ATT LÄSA, internet är CP! KOM TILLBAKA SEN SÅ HAR JAG ORDNAT DET! LILLAN ÄR SUR SÅ JAG HINNER EJ NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0