Breaking Dawn

Publicerat: 2010-07-09 Kl: 01:11:08 | I kategori: Min vardag


Eftersom jag höll på att dö av nyfikenhet och var alldeles uppspelt efter att jag hade sett Eclipse på bio förra veckan, så började jag att läsa den fjärde boken Breaking Dawn, eller Så länge vi båda andas, som den heter på svenska. DEN ÄR SÅ JÄVLA BRA! Jag läser så fort jag får tillfälle. Om jag sitter på bussen, om Haylee vilar, om jag lagar mat. Hela tiden går jag och längtar tills jag ska få läsa. Den är sååå spännande! Håller på att dö. Kan inte vänta tills den filmen kommer ut, då ska jag fan gå på premiären. GUD!

Idag har jag varit bakis, mådde inget bra alls imorse alltså :-P Men man får det man förtjänar. Men som tur var gick det över efter ett par timmar, då jag tog tag i en massa ärenden som behövdes göras och mötte Evelina och Sandra med barn nere på stan. Jag lämnade igen nyckeln till kyrkan också, kanske det var på tiden? ;-)

Ikväll har Evelina varit här i Granloholm och vi har promenerat lite runt omkring här i min hood haha, jag har gett henne en guidad tour! Haha. Skönt väder förutom alla satans mygg som äter upp en. Nu har jag elva tusen myggbett och jag kan ju inte låta bli att klia på dom heller. Suck...

Haylee har blivit sjuk :-( Stackars mammas ängel! Hon hostar och hostar och hostar. Feber har hon också haft i ett par dagar, jättevarm hela tiden. Fast hon är ändå pigg, min baby. Jag ringde sjukvårdrådgivningen och som vanligt så får man ju fan ingen hjälp alls av dom! Inga råd som man inte redan kan.. Men hon gav oss en akuttid imorgon på vårdcentralen klockan 11.15, så det känns ju bra. Hon är helt röd i halsen och hon kan inte äta som vanligt för det verkar göra ont i halsen på henne när hon sväljer. Jobbigt när hon inte kan prata och säga var det gör ont någonstans :( Huga. Men vi får se vad dom säger imorgon. Förhoppningsvis inte "jaaa, man gör ju inget åt hosta på så små barn, dom SKA ju hosta!" som hon på Sjukvårdsrådgivningen sa.. Vadå SKA hosta? Idiot!!!

Nä nu ska jag lägga mig och läsa min bok innan det är sovdags. Men trött är jag, så jag kommer nog bara att läsa 2 sidor innan ögonen går i kors. Som vanligt på kvällen. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ewa

åååh, jag vill oxå läsa fjärde boken! måste fan köpa den! haha Nu är jag helt fast i filmerna.. gillade dom inte förut men nu jävlar.. :P Kommer det en fjärde film? HOPPAS! Kraaamis

2010-07-09 @ 20:50:14
URL: http://ewatuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0