Fettisdag

Publicerat: 2010-02-16 Kl: 23:51:22 | I kategori: Haylee 0-3 månader


Satan! Jag har helt glömt bort att det är fettisdag. Jag som ÄLSKAR semlor... Åhh. Fast jag har säkert ätit ett par 10 stycken denhär månaden redan, haha. Men idag är det ju viktigast att man ska äta dem. Jag får ta igen det med att äta det dubbla imorgon ;)

Idag har vi bara tagit det lugnt här hemma. Vi var ute en stund och grejade lite, jag postade ett brev och lite sådant. När vi kom tillbaka så lagade vi mat och Renzo kom hit och hälsade på, trevligt trevligt :-)

Jag beställde bilder från Fujidirekt häromdagen, och jag har redan fått dem. Blev överraskad över hur snabbt de kom faktiskt. Mycket roligt :) Så nu har jag bilder från förlossningen och tusen bilder på min prinsessa. Jag har dock beställt fler bilder, lite förstoringar och så. Nu fattas det bara att skaffa ett fotoalbum. Är det någon som har nåt tips på vart det finns riktigt fina, flickiga fotoalbum med några liksom söta detaljer och så? Eller något fint fotoalbum överhuvudtaget bara. Jag vill inte bara ha ett tråkigt vanligt brunt. Också vill jag ha så att det finns utrymme för text vid varje bild! Det är ju min bebis första fotoalbum, med kort från hennes första år. Klart det ska vara det finaste till min lilla tjej. Så kom gärna med tips om ni har någon aning, ni är ju väldigt många som läser.

Imorgon ska vi inte göra så mycket. Behöver handla lite blöjor, ersättning och såna grejer :) Så det kanske man får ta och göra imorgon. Ska sortera alla hennes kläder och lägga ner i hennes lådor och sådär, det har jag inte haft ork till än. Jag har inte ork till någonting längre, känns det som. Bara till min Haylee. All min energi går till mitt hjärta. Det är hon värd. Gosen mammas!!!

Nej, nu ska jag ta och välja ut ett par bilder som vi ska skicka till pappa imorgon :) Ska se vilka bara. Måste välja ut dom finaste. Jag ser ju henne varje dag så för mig är det inte så jätteviktigt att ha de finaste bilderna. Men såklart är hon fin på alla! Men ni förstår vad jag menar, hoppas jag =)

Fick även reda på en sak ikväll som gjorde mig ledsen, jag är så jävla dum i huvudet ibland. Vad har jag tänkt med egentligen? Lilltån? Man kan ju fan tro det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0