Familjerätten

Publicerat: 2010-02-22 Kl: 14:04:02 | I kategori: Min vardag


Goddag på er allesammans.

Har inte skrivit så himla mycket de senaste dagarna. I fredags var jag på stan med Haylee, Sandra & Jasmine. Danne skrev sms och sa att jag skulle gå till Stadium för att jag skulle träffa en kompis till honom som skulle lämna ett paket som var åt mig och Haylee. Jaha, tänkte jag och gick dit. Då kommer han in genom dörren :D Han överraskade oss! Hihi, så roligt. Så vi har haft en mysig helg tillsammans alla 3 :) Skönt.

Imorse klev vi upp tidigt och åkte till Familjerätten. Så nu är faderskapet fastställt :) Som man gör med alla ogifta föräldrar.

Nu har vi lite att stå i, uppdaterar ikväll.

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0