Sömnproblem

Publicerat: 2010-12-26 Kl: 02:35:07 | I kategori: Min vardag


Min Haylee har väldiga sömnproblem för tillfället... Det har hållt på i någon vecka ungefär. Hon går och lägger sig i vanlig tid, efter nattning med bad, insmörjning, pyjamas på och sedan välling. Då somnar hon och sover i högst 2 timmar, sedan är det dags att vakna tycker damen. Och hon somnar INTE om förrän runt 1-2 på natten. Hur mycket man än kämpar och försöker så totalvägrar hon att sova! Även om både jag och Danne ligger med henne i sängen och myser, så somnar hon inte. Och det funkar JÄMT på henne. Det är såklart övergående, men det är väldigt jobbigt också. Helst av allt vill man ju bara ta upp henne och låta henne vara vaken, så att man inte behöver ligga inne i sovrummet resten av kvällen tills det är dags att sova för en själv. Men man måste ju sätta en gräns också och visa att det inte är okej, och att på natten så sover man faktiskt... Har suttit och läst lite på internet nu om folk som har samma problem med deras små, och hur dom har gått tillväga för att få rätsida på det hela :) Men det blir nog bra snart! 

Jag somnade när Haylee äntligen somnade... Och vaknade för att jag var törstig, så nu hamnade jag här. Men jag ska hoppa i säng nu igen på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0