Mörkt ute

Publicerat: 2010-12-27 Kl: 21:19:25 | I kategori: Min vardag


Nu vill jag att det ska bli ljusare ute! Man blir ju halvt deprimerad av att det blir mörkt redan vid 14.30 tiden! Ständigt mörkt är det, känns det som iallafall. 

Igår skulle jag inte ha skrivit att Haylee nog skulle sova för natten. Tji fick jag, hon vaknade runt 21 och vi kämpade och kämpade men hon vägrade somna om. Suck! Idag har hon fått en extra sovstund, på ca 30 minuter. Så vi får se... Än så länge sover hon iallafall :) Men jag förväntar mig inte att det håller i sig hela natten. 

Nu ska jag duscha! Idag har vi sett Lisbeth Salander filmerna.. Fy fan vad bra dom är. Jag har inte trott att dom varit bra förut, så jag har aldrig brytt mig om att titta på dom. Men idag blev det av. Sjukt bra! 

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0