Kort inlägg, firefox är efterblivet...

Publicerat: 2010-12-08 Kl: 23:37:55 | I kategori: Min vardag


Jag får inte igång Firefox, hur många gånger jag än klickar på ikonen så startar det inte!!!  Vad är felet? Blir tokig.
Jag kan inte göra mellanrum, vilket betyder att jag inte kan skriva ett normalt blogginlägg. Jag kan ju inte ha all min text, som inte är sammanhängande, tillsammans. Då blir det för rörigt. Jag hatar folk som inte använder sig av radbrytningar, det blir så rörigt för hjärnan när man ska läsa då. Imorgon ska vi på begravning. Finaste älskade Carin ska begravas. Haylee ska vara hos min fina faster Camilla under tiden. Kram på er!
Åker motorcykel ;) Wrrrm!! She loves it..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du använder google chrome och vill göra radbrytningar i inlägget så kan du använda enterknappen + knappen under (det är en pil uppåt). Om det säger dig någonting?



Testa det. Det fungerade för mig.

2010-12-09 @ 02:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0