Hemsk dag

Publicerat: 2010-12-09 Kl: 15:48:35 | I kategori: Haylee 9-12 månader


Dagen började stressigt idag.. Jag hade planerat att kliva upp kl 8.00, och hade bett Danne att väcka mig då (han var vaken tidigt). Han påstår att han har väckt mig flera gånger, men jag har vägrat kliva upp tydligen. Så sa han "klockan är 8.45 nu Emma", då flög jag upp ur sängen. Vår skjuts skulle vara här kl 10, och innan skulle jag duscha och allt som det innebär (torka håret i 400 år, platta håret vilket tar ca 30 minuter, sminka mig osv). När jag kom ur duschen, som inte tog mer än 10 min, så var klockan 09.40 (!!!!) Panik. Men jag hann iaf...
Tur det :-)

Begravningen för Carin var väldigt fin. Minnesstunden likaså. Jag kan inte ta in att hon är borta. Hon var alldeles för ung för att försvinna. Underbara Carin! Vila i frid nu. ♥

Nu är vi hemma. Vi ska ha några av Dannes syskon här och käka och så, som ett bra avslut på dagen... Jag är så hungrig så jag kan äta upp en hel häst! Det kurrar i magen... Får nog ta och äta en macka eller något innan maten. Men då kommer den inte att smaka lika gott, om jag inte är superhungrig. Vilket dilemma jag har, eller hur?

Dagar som denna, får en att verkligen uppskatta sin familj, 1000 gånger mer än vad man "vanligtvis" gör. Jag är så lyckligt lottad, som har dom jag har i min omgivning. Jag älskar er alla! 

Jag tror hela tiden att det är fredag idag. Jobbigt! Har varit påväg att skriva "fredagsmys" flera gånger, både här och på Facebook. 

Vi hörs sen, uppdaterar ikväll. 
Kram

Tack för att du finns och förgyller mina dagar, lilla tjejen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0