Firefox

Publicerat: 2010-12-07 Kl: 23:37:22 | I kategori: Haylee 9-12 månader


Jag kan bara uppdatera normalt med Firefox, använder annars Google Chrome. Men av nån skum anledning så går det inte att göra radbrytningar, dvs när man trycker på enter för att få mellanrum mellan olika stycken... Det funkar bara med Firefox! Sinnessjukt, hur som helst så får jag inte igång det. Min dator spelar mig ett spratt. Alla program tar 40 år att öppna. Suck! Jag bjuder på lite bilder istället.. :)
Denna köpte pappan till Haylee, som hon ska ha på julafton :) Söt va? Haha.
Med en tomteluva till..
Bad hair day.. (Night)
Sötast i världen ♥
Var längesen vi använde hoppgungan, men den var fortfarande uppskattad :)
Inte utan mina Adidas skor! Hon fick syn på dem på skohyllan och tog
genast ner dem. Om jag tog av henne dom blev hon stortokig. 
Så det fick bli pyjamas och skor ;) Snygga är skorna iaf!

Baksidan av skorna. De är även halk säkra, eller vad man säger... 
Märkena där det står Adidas är liksom i gummi. Som på halksockar :)


En fröken som INTE ville sova.. :) När man är sjuk får man sova när man vill!


Kvällsmys framför tvn med mami.. (Snygg jag är förresten, bjuder på de ja!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0