Mardrömsnatt

Publicerat: 2010-08-28 Kl: 22:17:23 | I kategori: Min vardag


Igår var det RIKTIGT jobbigt att lägga Haylee. Tror jag skulle brytad ihop är ett tag, men tillslut gav hon efter om somnade in :) Och jag somnade 1 sekund efter, var så himla slut! Satt i säkert 4 timmar med henne och försökte natta henne.. Men idag somnade hon lätt som en plätt! Underbart.

Idag har vi varit ett tag med Evelina och Thelise. Tog en promenad med vagnarna och handlade lite o så. Träffade min lilla mormor på ICA också, haha. Hon är så göllig :) På kvällen har vi varit hos Erika (haylees faster) och umgåtts i någon timme.. Sedan var det dags att gå hem och påbörja nattningsrutinerna, så att Haylee skulle kunna somna in lugnt och skönt. Vilket hon också gjorde.

Jag sitter och funderar på vad för sorts åkpåse jag ska köpa? Ska jag köpa en i enkel fleece eller en som är lite tjockare? Vad tycker ni?? Hur har ni till era barn? Jag tycker inte att det räcker med att ha filtar eller täcken.. Dom ramlar av och sitter inte på plats. Ska åka ut på Birsta i veckan och titta efter någon bra. För det börjar ju bli riktigt kyligt ute nu..

Just ja. Har glömt att berätta :) Vi ska flytta den 15 september.. Blir ut till Bredsand. Det blir en bit från stan iof, men jag trivs där. Det är fint där ute och jag har ju bott där förra sommaren med mamma. Min morfar bodde där då jag var liten. Det enda som är negativt kan väl vara grannarna... Men det är ett problem som vi får ta då! Vi behövde en ny lägenhet och detta var den första vi fick, så då fick det bli så. Så det ska bli lovely! Ska göra så fint :D

Nu håller jag på att tvätta. Sinnessjuk tid att tvätta på... Men när jag kom till tvättstugan, så hade tvättmaskinen stannat mitt i allt. Så allt var dyngsurt och fullt med tvättmedel, så jag fick köra om den. Ska gå dit och torka det nu!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: ZOFFFFAN

Du och Daniel? en 2 eller 3 :D? GRATTIS

2010-08-29 @ 08:09:22
Postat av: madde

Vi har en voksipåse ( som dom kan ha upp till 3år) och i dom behöver dom ingen overall eller tjocka kläder.. den är snordyr men bästa köpet vi gjort.. :)

förra vintern hadde ella på sig vanliga kläder(Body och byxa,mössa å sånt) när det var 15- ute, hon var jättevarm när man tar in henne..:)



annars är det vell fleece man bruka köpa, dock behövs det ju varma kläder i dom! :)



2010-08-29 @ 11:03:21
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: En som läser

Är det bara du och Haylee som flyttar till Bredsand eller pappan också? :)



Hoppas det går bättre att få henne att sova nu :)

2010-08-29 @ 23:05:05
Postat av: Anna

Du har fått en award av mig! :) Kika här: http://www.annasara.net/2010/august/blogaward.html

2010-08-30 @ 11:29:52
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0