Jag får aldrig sitta vid datorn anymore :-(

Publicerat: 2010-08-26 Kl: 23:09:08 | I kategori: Haylee 6-8 månader


Jag har aldrig tid att sitta vid datorn på dagarna längre.. Spenderar ju mina dagar med lilla Haylee, och hon blir så ivrig om jag sätter mig vid datorn och ska pilla hela tiden! Då förstör hon knapparna för hon drar loss dom, därför är det lika bra att inte sitta :P Stackarn blir ju ledsen om man tar bort hon därifrån! Sedan på kvällen så nattar jag henne, sedan blir jag sååå trött för det är så mysigt att ligga och gosa med henne, och då är jag för trött. Sedan har Danne den resten av tiden, haha. Äh! Man missar inget ändå :-)

Igår var vi hos Sandra och Jasmine för Sandra fyllde 21! Grattis grattis. Så fikade vi och så, sedan gick vi ner på pizzan och åt. Jag, Evelina och Sandra + barnen. Det var längesen jag åt pizza! Gott var det. Så handlade jag lite på ICA, sedan åkte vi hem.

Idag så har jag, Haylee, Evelina och Thelise varit hos Anna och Line! Det var jättetrevligt :) Det måste vi göra om!

Haylee mår bättre nu iallafall. Hennes smärta i öronen har inte försvunnit, för hon tar sig där och blir ledsen om man tar på örat osv. Men hur lätt är det att få i henne antibiotikan då??? Om man ger i spruta, så spottar hon bara ut det. Så fort hon får syn på den där sprutan så kniper hon ihop munnen allt hon kan och vrider runt på huvudet som en galning. På sked går det inte heller, då spottar hon ut också. Det går inte att späda ut med vatten och ge i flaska, då tar hon en klunk sen vägrar hon och blir livrädd sen när man ska ge henne välling eller ersättnig. Så får man liksom pressa ut mjölk för att hon ska se att det inte är någon fara, haha. Stackarn! Den där antibiotikan smakar verkligen satan...

Annars är allt som vanligt! Haylees rutiner har blivit rubbade nu när hon varit sjuk.. Så hon somnar lite när som helst på kvällarna. Men det ska vi ändra på nu! Lättare när det börjar bli kallt ute, då vill man ändå bara vara hemma och mysa :-) Det är ju så lätt att stanna ute längre när det är varmt och ljust ute och man kanske är och fiskar eller grillar eller är ute och leker..

Kram på er

Här sitter jag och leker :-) Gosen min! Världens vackraste =))


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läkarna borde veta bättre än att skriva ut Kåvepenin till små barn. Finns en sort som smakar betydligt bättre, med bärsmak! Men hoppas hon blir bättre lilltjejen iallafall.

2010-08-27 @ 09:22:42
Postat av: Anonym

Tråkigare blogg får man ju leta efter

2010-08-28 @ 19:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0