T R Å K I G T

Publicerat: 2010-04-15 Kl: 16:53:03 | I kategori: Min vardag


Guuuuuuuuuuud! Jag har så sjukt tråkigt. Vill göra något men vädret suger ju. Åh.. Haylee ligger och sover med snuttefilten över huvudet, haha knäppis :) Men hon tycker att det är mysigt. Hon har lite svårt att komma till ro på dagarna om det inte är mörkt, o det blir det ju om hon har filten sådär på huvudet. Gullunge.

Jag passade på att duscha förut när Sandra var här. Haylee låg ändå och sov. Försäkringskassan ringde idag också, tack. ÄNTLIGEN. Idiotjävlar.. Jag har bara väntat i 3 månader! :)

Nej, jag känner att mitt humör kommer göra så att jag dödar någon snart. Så jag ska sluta skriva nu...

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0