Stan hela dan!

Publicerat: 2010-04-27 Kl: 21:09:51 | I kategori: Haylee 0-3 månader


Vilken fyndig rubrik..

Idag har vi varit på stan hela dagen känns det som :) Det tog ett tag innan vi kom ner, för jag skulle tvätta av henne och smörja in och ha mig innan vi kunde gå ut, så det tog lite tid. Men det är viktigare att vara ren och torr än att gå på stan! ;) Men ner kom vi iallafall, där vi mötte Sandra, Jasmine, Evelina, William & Thelise :) Ewe med barnen gick dock efter ett tag, så jag fick gå med sandra själv.. Stackars mig!! Hahah.

Jag hittade iallafall litegrann som jag köpte. Köpte ett par skor åt mig själv (!!!!) som jag verkligen behövde. Storlek 36 var liiite stora eftersom att det är tygskor, men de fanns inte i storlek 35 så what to do. Det funkar ändå! Skönt med lite stora skor på sommaren då det blir varmt ändå ju. Så det var bra! Sedan köpte jag en handduk till Haylee som hon behövde, hon har bara 2 och det är bra att ha många. Köpte även min efterlängtade body med drakar från Name it, som jag köpte byxorna till för lääänge sedan. Men alltid när jag har gått in för att köpa bodyn som hör till, så har den inte funnits. Men nu fanns den! Dock bara i storlek 62, men det är bra. Då kan hon ha den lagom till sommaren säkert! Lilltjejen min ♥ Så köpte jag ett par shorts till henne som var på rea! I storlek 68, men hon ska ju ändå inte ha dem förrän på sommaren heller. Och rymliga shorts är ju skönt då man har blöja under tänker jag..

Efter stan så gick vi och handlade lite på Ica, sedan for vi hem! Så har vi båda ätit, sedan har jag tvättat Haylee och smörjt in henne, tagit på pyjamas och lagt henne. Hon är underbar att lägga alltså.. Jag lägger bara ner henne i sängen, lägger hennes gris (gosedjur) bredvid henne och hennes Nalle Puh filt på henne och liksom bredvid kinden, sedan somnar hon på max 10 minuter. Så nu njuter jag av lite egentid, eller njuter.. Hur säger man? Jag längtar ju tills hon vaknar igen, haha. Men nu ska jag sätta mig och pyssla med min fotobok!! Så att jag kan beställa den någongång.. Har även betalat hyran och massa sånt. Blä. Men man måste ju! :)

Nej, nu har ni fått en uppdatering så ni klarar er resten av året. Ha en bra kväll kära vänner!

Här får ni lite blandade bilder från helgen och lite så! Enjoy




Gosen våran


Hej mamma!


Haylee och Jasmine! ♥ 

Och lite på det jag köpte idag



Shorts 79:50, och handduk 99:- på H&M


Byxorna är sen förut, och body 119:- från Name it :) Såååå fint!!!



Kommentarer
Postat av: ewe

gud vad jasmine börjar bli stor nu!

2010-04-28 @ 09:40:12
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, första bilden på Haylee är en kopia av dig alltså!!

2010-04-28 @ 17:30:30
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0