Slänger in ett inlägg då jag är uppe

Publicerat: 2010-04-07 Kl: 02:43:39 | I kategori: Min vardag


Slänger in ett litet inlägg då jag är uppe och nyss har matat lillan..

Inatt sov jag ingenting. Hur jag än försökte så kunde jag inte somna. Så vid 7 gav jag upp som jag har skrivit tidigare idag. Vid 15 tiden så blev jag så oerhört trött och yr i huvudet så jag var tvungen att lägga mig och vila då Haylee ändå vilade. Sedan sov vi i 3 timmar :-) Mysigt!

Önskar att 90210 skulle ha kommit ut nu, ibland har man tur och då har det släppt tidigt. Men inte idag... Men när jag vaknar ska jag ladda ner det :) Imorgon ska jag upp jättetidigt eftersom jag ska på efterkontrollen och titta så att allt har läkt bra sedan förlossningen. Har verkligen ingen lust med det egentligen, gud vad jobbigt så tidigt på morgonen. Inte så pigg på att slänga upp benen den tiden på morgonen, haha.

Nej, nu ska jag återgå till drömmarnas värld...
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0