Skärpning!!!

Publicerat: 2010-04-21 Kl: 13:27:15 | I kategori: Min vardag


Nu jäklar ska jag börja blogga på allvar.. Haha. Jag är så lat. Jag har ju inget roligt att skriva, känner jag.

Igår skrattade Haylee åt mig. Det var så roligt så jag höll på att skratta ihjäl mig. Hon brukar ju alltid le med hela ansiktet och ge ifrån sig förtjusta tjut, men igår skrattade hon verkligen ♥ Hittils har hon bara skrattat i sömnen ett par gånger, fråga mig inte varför. Men det var så underbart :D MAMMAS TJEJEN. Idag ska jag på stan och köpa lite nya grejer till henne! Samt lite koksalt att rensa näsan med då man inte kan använda Nezeril hela tiden, och lite andra saker. Kläder måste hon ha litegrann av. Vårgrejer. Hon har så mycket kläder så jag hinner inte ens använda hälften innan hon växer ur dom, men men. Det är roligt med nytt och fint till min älskling. Jag måste även köpa en concealer, såhär kan man inte se ut. Det är räddningen! :) Så tror jag att jag ska köpa en datamus om jag hittar en billig och bra. Rosa, såklart.

Uppdaterar ikväll. Lovar att ta lite kort idag med.
Kram


Denna serie från Libero älskar jag. Hur bra som helst!
Bakom står även Natusans babyshampo som luktar heaven,
 och natusans babysoftwash som jag använde i början.
Ska även testa Natusan First touch, nu i dagarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0