Paket, snabbdusch osv.

Publicerat: 2010-04-22 Kl: 14:00:58 | I kategori: Haylee 0-3 månader


Hej på er!
Idag fick jag en liten sovmorgon, vaknade vid 10 tiden. Underbart :) Men jag är jättetrött nu igen, haha. Så är det! Nu ligger Haylee i sängen och ska sova middag. Orkar inte göra ett skit idag känns det som, är så trött.

Imorse plingade brevbäraren på och levererade mitt Välkomstpaket från Goboken. Vad roligt :D Fick en massa roliga saker i! Jag gillar när det är adresserat till Haylee själv. Hihi. Fast det är ju mamma som får öppna, haha.

Nu när Haylee vilar ska jag nog ta en snabbdusch. Hon fick en snabbtvätt i handfatet hon, för hon spydde ner hela sig själv så det var nödvändigt och jag orkade inte rengöra badkaret osv som jag gärna vill göra varje gång innan jag badar henne där.. 

Nej, nu ska jag ägna mig åt viktigare saker medan lillan sover. Hörs sen!


Haylee med morgonfrilla och yr i nattmössan (eller sova-middag-mössan)
med sina nya kläder! GULLE.


Du är vackrast




Kommentarer
Postat av: Linda

va skönt att höra att de finns fler som har hysteriska barn när dom är övertrötta haha :D visst är det härligt! men trots det så saknar man dom efter några timmar bara då dom sovit länge:)

2010-04-22 @ 17:36:38
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Postat av: elin

Joo han är stor i maten :) Som det ser ut nu så går han upp 500g på två veckor (250g i veckan!!).

Tack :) Kan vara bra att veta om det skulle bli lite problem.

2010-04-22 @ 22:34:29
URL: http://epmn.blogg.se/
Postat av: M

Vad har hänt med din familj?

2010-04-26 @ 14:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0