Montazami

Publicerat: 2010-04-27 Kl: 12:41:47 | I kategori: Min vardag


Igår kväll var vi hos Evelina & Thelise och hälsade på :) William var med mommen sin så han var icke hemma någon lång stund! Men vi fick ju iallafall träffa snyggingen en snabbis. Vi satt mest och surrade som vanligt jag o Ewe. Haylee gungade i Thelises gunga som vanligt när vi är där, hon älskar den! Vi har ju en egen men den är inte lika rolig, haha. Iallafall - sedan gick vi på affären och lite såna saker.

När jag kom hem igår var jag så sjukt trött. Haylee somnade i vagnen för natten runt 20 som vanligt, sedan vaknade hon 03 och ville äta. Duktiga tjejen min :) Jag var ju bara tvungen att titta på Svenska Hollywoodfruarna innan jag kunde slå igen mina gröna, haha. Montazami sa den ena sköna kommentaren efter den andra. Hon är så gullig. "Vilken lyx.. att sitta här och... mumsa!" Hahahah!!! GUUUD :) I love her.

Nu på morgonen har vi haft morgonmys som vi har varje morgon. Nu sover lillan och vi ska gå på stan lite senare. Måste införskaffa lite nya grejer, känner jag. Haha :P Ska fan i mig köpa en duk tror jag. Titta på en iallafall.

Ikväll hade jag tänkt pyssla med min Fotobok, sedan ska jag även beställa en massa bilder.. Betala räkningar kanske man borde göra också. Fy vad tråkigt!

Nej, ska passa på att göra mig iordning medan snuttan sover.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0