Huvudväääärk

Publicerat: 2010-04-06 Kl: 12:45:10 | I kategori: Bilder


Inatt har jag verkligen INTE kunnat sova. Jag gick och la mig efter att jag hade matat lillan vid ungefär 23:30. Sedan låg jag där. Blundade, vred och vände på mig. Det gick ta mig fan inte att somna alltså, jag fick ingen ro i kroppen. Det måste nog vara det jobbigaste som finns. Så vid 7 imorse gav jag upp och gick till tvättstugan för jag hade fått för mig att jag hade tid klockan 7. Men det visade sig vara sju på kvällen ;-) Så kan det gå!

Så nu på morgonen har jag ringt lite samtal och så, sitter och väntar på att Försäkringskassan ska ringa upp.. Nu ringer de. Nej det var bara Eva, haha. Sedan har jag sökt en miljard lägenheter känns det som. Jag vill ha en ny lägenhet NUUUUUUUUUU. Inte sen, NU. Igår helst ;)

Nu sover babyn och jag sitter här och ska ta någonting att äta och sedan göra mig iordning. Måste få saker gjorda idag alltså.. Önskar att jag hade skjuts så jag kunde åka på Willys och handla!

Nej, dags att göra någon nytta. Vore så skönt att sova alltså, men somnar jag nu så vaknar jag vid 20 tiden ikväll. Imorgon har jag tid hos min barnmorska på MVC för en efterkontroll. Känns nervöst, haha. Fjantig jag är men jag ser inte henne som en sån person som ska vara "down there" och rota. Men det är ju nödvändigt att få det gjort! Sedan ska jag hämta ut preventivmedelsrecept.. Vi vill inte ha några syskon till Haylee, än.

Mammas och pappas pokerproffs, haha


Kommentarer
Postat av: madde

på min efterkontrol vad dom inte där nere å kolla iaf! :) även fasst jag fick sy en massa..Hon prata mest och så tog dom blodprover. och så fick jag fylla i ett papper om hur jag mådde :)

dock är VC i matfors lite slarvig :)

2010-04-06 @ 13:41:20
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0