Helgen

Publicerat: 2010-04-12 Kl: 22:18:10 | I kategori: Bilder


Nu har min amor åkt hem, tråkigt!! Känns så tomt utan honom här, helt sjukt. Men man får tänka postivt - han kommer på fredag. Det är inte länge dit. Blev en massa knas med tåget idag också, så vi fick sitta på tågstationen i 3 timmar. Men det var ju sånt härligt väder idag, så vi satt ute och myste i solen med vår vackra dotter istället :)
I helgen fyllde Haylees ena kusin 5 år, så vi var där på kalas i lördags. Det var trevligt. Dannes mamma har ju varit hemma i helgen också, så det var ju bra att hon fick vara med Haylee litegrann. Det är ju sällan de träffas. I fredags somnade jag vid 17 på eftermiddagen och sov till 23, hahah jag var sååå trött.

Imorse vaknade jag klockan 8 av att Haylee låg och pratade och Danne höll på att städa och väsnas. Jävla skit. Sedan kunde jag inte somna om, då klev jag upp och lagade frukost till oss istället :) Sedan har jag tvättat idag också, fan vad jag är effektiv och duktig nuförtiden!

Nu sover min prinsessa i sin säng, och jag har precis vikit in tvätten och lagt den i byrån. Nu måste jag äta någonting innan jag dör av hunger och sedan ska jag lägga mig jag med. Haylee lär ju vakna snart och vilja ha sitt nattmål.. Tror jag? Behöver byta på henne och byta kläder. Annars får jag göra det i sömnen på henne, men jag vill inte väcka henne i onödan. Aja, vi får se hur jag gör.

Förresten - vilka är alla ni som läser min blogg? Cirka 200 stycken om dagen och jag vet kanske av 10 st. Vilka är ni? :-) Är så nyfiken. Kan ni inte vara så söta och skriva en kommentar med vilka ni är och länka till er egen blogg om ni har en, är ute efter att hitta nya bloggar att läsa! Mina gamla börjar bli så tråkiga.. ;-)

Godnatt.



snyggingen


Kommentarer
Postat av: ewe

Har du äntligen fått så många läsare;) jag läser!!

2010-04-12 @ 22:31:48
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag är inte ny, jag har ingen rolig blogg, men jag läser din iaf, vilket du redan visste i guess :P

2010-04-13 @ 00:54:29
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se
Postat av: Isaac

klart man läser lite då o då :D

2010-04-13 @ 06:59:08
URL: http://isaacastrom.blogspot.com
Postat av: vilma

Ååååh fin unge!!!:-D hon är sååå sööööt!!och lik mamma sin med smileisen;-)

2010-04-13 @ 10:37:07
Postat av: Johanna wide

Antar att du vet vem jag är :)? Brukar läsa din blogg ibland :)

2010-04-13 @ 16:13:27
Postat av: Johanna wide

Glömde länka till min blogg, skriver inte särskilt ofta, men ibland så händer det :)

2010-04-13 @ 16:16:06
URL: http://johannamw.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag med!

2010-04-13 @ 21:22:29
URL: http://sualteza.bloggplatsen.se
Postat av: Catrine

Jag läser din blogg ibland. Hoppas allt bra med er. Skönt att hon sover på nätterna nu så att ni får vara ute på dagarna i vårvädret. Kram

2010-04-13 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0