Haylees sommarvagn!

Publicerat: 2010-04-23 Kl: 19:30:55 | I kategori: Haylee 0-3 månader



Idag när Danne skulle komma hem så sa han att "han hade en överraskning till oss som vi skulle bli superglada över" och jag visste inte riktigt vad han hade hittat på nu då.. Trodde han skulle jävlas och säga typ "JAG ÄR ÖVERRASKNINGEN!" eller något sånt dumt, haha.

Men här är vagnen iallafall! Danne älskar Hello Kitty och säger att det är Haylees favoritmärke, haha. Så han köpte denhär vagnen till henne som vi ska ha i sommar! Lättare än den stora vi har nu, när det är varmt på sommaren och man svettas osv. Jag är kär i den!!

Det är en Carena Lieback Lux, så är det en åkpåse med också som inte syns på bilden. Tog bilden från Internet!
En enkel och smidig vagn! Tack älskling. Du är bäst :D

Kommentarer
Postat av: madde

En vän till mig har ochså en sån :) vi tänkte ochså titta på en sån, om dom finns kvar :) ella säger ochså att hennes favvomärke är hello kitty ;)

sen skulle vi behöva en smidigare sommarvagn :)

2010-04-23 @ 20:04:02
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: ida

var köper man dom o vad kostar dom ungefär? :)

2010-04-24 @ 14:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0