har inte sovit en blund.. Folk på besök ...

Publicerat: 2010-04-04 Kl: 07:47:41 | I kategori: Min vardag


har inte sovit en blund.. Folk på besök till ungefär 5tiden imorse, sedan en pigg dotter som inte vill sova. Igår var den värsta dagen känslomässigt på väldigt länge.. Så mycket ångest och besvikelse på en och samma dag. Måste lösa denna situation, och det snabbt. Vet inte hur länge jag kommer att stå ut med dethär. Inte länge iaf, det vet jag redan nu. Idag kommer vi att sova länge. Men det skiter jag i - vi behöver vila. Trevlig dag! - Emma


Kommentarer
Postat av: Marie

Du vet var ja finns om de är nåt, tänker på er! Krama om lill bebisen...

2010-04-04 @ 08:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0