Dåligt med bloggning nu

Publicerat: 2010-04-14 Kl: 21:52:03 | I kategori: Bilder


Jag ber om ursäkt för att jag är så dålig på att blogga nu.. Men jag somnar runt 22 varenda kväll typ. Jag är sååå trött! Haylee sover hela nätter nu *PEPPAR PEPPAR* förutom ett nattmål, sedan vaknar hon runt 6-7 på morgonen, vilket betyder att även jag kliver upp då. Så när klockan börjar närma sig 17.00 så räknar jag minuterna tills jag får gå och lägga mig, haha! Helt underbart.

Idag är det onsdag och det betyder Andra Avenyn. Det lär ju vara dåligt som vanligt men då har jag iallafall någonting att titta på, plus att 90210 har kommit ut idag. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag att somna 2,5 minuter in i filmen.

Sov gott alla fina!


lillgrodan mamis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0