Träning

Publicerat: 2009-10-13 Kl: 22:44:58 | I kategori: Min vardag


Jag kände nu att jag är så himla sugen på att börja träna! Men det får vänta tills februari någon gång... Då ska jag börja med spinning som är min favorit träningsform. Jag älskar att gå på spinningpass och jag gjorde det alltid förut! Just nu är det lite svårt med all ryggvärk och så. Promenera går bra, det kanske jag borde göra mer. Men jag känner ju inte området jag bor i, så jag tycker att det är lite obehagligt att bara vara ute och gå helt sonika helt ensam. Jag önskar att Ante & Tova levde så att de kunde promenixa med mig. Saknar dem. Mina små älsklingar. Ante hade nog gillat Ella tror jag, hehe. Sötgötar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du gravid? :)

2009-10-14 @ 01:08:59
Postat av: amanda

köp en sån här sportvagn så kan du dra ut haylee o springa med den..

haha ne, ja skoja. tänk dårarna som gör det :P

2009-10-14 @ 02:09:07
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0