Tragiskt

Publicerat: 2009-10-10 Kl: 20:39:15 | I kategori: Min vardag


Idag har jag inte haft speciellt mycket för mig. Umgås med en vän nu och tar det lugnt bara... Ska väl inte göra något särskilt, titta på tv & snacka och lite sånt bara.

Det är tragiskt att livet ska behöva vara såhär. Men vi gör alla våra val, det är svårt ibland men man måste. Speciellt när man har ansvar för någon annan än sig själv. Men konsekvenserna blir svåra. Allt för svåra... Men är man dum i huvudet så är man, finns lixom inte mycket att göra åt den saken. Jag kan inte ändra på någon annan människa, bara den personen har makten att förändra sig själv & sitt eget liv. Om personen gör valet att INTE förändra sig så får den personen stå för det sen också. Man kan inte bara göra som man vill och bara tänka på sig själv, eller jo det är klart att man kan men gör man det så slutar det med att man står ensam kvar där sedan. Då är det för sent.


Kommentarer
Postat av: maria

fin blogg :) vad händer denna kväll då?

2009-10-10 @ 20:50:37
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0