Ont i armen

Publicerat: 2009-10-22 Kl: 03:00:03 | I kategori: Min vardag


Jag tog blodprov förut idag, och som ni ser på MMSbloggningen jag gjorde så punkterade dom min ven. Det gör satans ont alltså, ska det verkligen vara så svårt att vara lite försiktig när man stoppar nålar i andra människor? Det tycker inte jag att det borde vara faktiskt.. Förbannade undersköterskor.

Jag har fortfarande inte somnat än.. Har gjort världens bästa grej nu på kvällen här! Underbaaaaaaart. Jag är verkligen glad över det. Tack så himla mycket ♥ It made my week. Till och med mer än så.

Nu sitter jag och spelar poker på internet.. Det går sådär om jag ska vara ärlig. Jag som brukar vara så bra på poker?!? Och man kan inte "logga ut" heller och spara pengarna, skit värdelöst. Så envisas dom jävlarna med att gå All in hela jävla tiden, och jag har inte så mycket pengar så jag kan inte göra det... Får ändå inga kort som är värda att köra all in med. Jävla skitgrejer.

Nu ska jag sova. Jag har varit vaken och igång sedan kl 9 imorse. Jag är verkligen TRÖTT nu kan jag lova. Ska bli så skönt att få sova lite :-) Med älsklingen min. Mysigt. Imorgon har jag också saker att göra.. Suck, tar detta aldrig slut?

Sov gott allihopa.
Emma

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Jag har köpt det på IKEA, dock för ett år sen men jag är helt övertygad att det fortfarande finns kvar =)

2009-10-22 @ 18:28:07
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0