Mysdag

Publicerat: 2009-10-11 Kl: 19:55:33 | I kategori: Min vardag


Idag har jag bara tagit det lugnt hela dagen. Jag vaknade vid 12-tiden av att mamma ropade och sa att jag skulle kliva upp och äta frukost, eller lunch kanske man ska säga för vi åt makaroner och köttbullar. Mycket gott var det.

Sedan har jag bara suttit inne hela långa dagen, har ingen ork eller lust till att göra någonting alls. Jag orkar inte prata med någon, orkar inte vara med någon, ingenting. Jag har suttit i sängen sedan 12 imorse, nu är klockan 20 snart. Jag är trött men kan inte sova. Fan ta detta alltså.

Tur att Ella är här och är mysig med mig iallafall. Gosis. Det märks verkligen att hon har saknat mig, haha. Ska lägga in en bild sen från inatt när vi skulle somna. Hon var så söt. Lillis!

Imorgon ska jag på sminkparty. Det ska bli roligt :-) Synd att man inte är miljonär bara, för är det någonting jag älskar så är det hudvårdsprodukter och sådana saker. Jag skulle kunna lägga en hel månadsinkomst på bara sånt om jag hade möjligheten, haha. Men det är ju roligt iallafall, så att man har någonting att göra.

Det är synd att jag inte kan ladda ner någonting på denna datorn. Men jag är glad att jag har internet iallafall. Inte för att det är det roligaste i världen men man kan ju iallafall få tiden att rulla litegrann när man läser bloggar osv. Fast jag har inte läst en enda blogg idag. Det första jag brukar göra när jag vaknar är att göra lite frukost och sätta mig och läsa mina favoritbloggar. Idag har jag inte orkat, haft lust osv. Idag är ingen bra dag, känner jag.

Nu ska jag ta mig ett bad. Eller någonting. Kanske försöka sova en stund.

Hoppas att ni haft en trevlig helg.
Kram på er.
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0