Måndag

Publicerat: 2009-10-19 Kl: 15:57:34 | I kategori: Min vardag


Idag värker ryggen som satan alltså. Jag måste gå till en läkare och se om det är nån nerv som ligger i kläm, det måste vara det för annars kan det inte göra så ont på precis samma lilla ställe så länge.

Idag har jag inte gjort ett skit, legat och tittat på TV och plockat ihop lite på rummet.. Ska dammsuga om ett tag, orkar inte än. Jag tänke ta tag i disken också, men precis innan jag skulle ta sats och göra det så kom mami hem och diskade istället, haha skönt! Så slapp jag.. Nu håller vi på att laga mat, kyckling ris & currysås.. Det är så himla gott. Synd att jag inte hade en cola bara.. Jag är så SJUKT sugen på en cocacola så ni förstår inte. Den som kommer hit med en ska jag älska för resten av livet, det lovar jag. Haha.

Nej, nu orkar jag inte sitta upp längre. Ska låta mamma sitta lite vid datorn, kan ju inte ockupera den hela dagen ;-)

- Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0