Längsta dagen i mitt liv

Publicerat: 2009-10-26 Kl: 21:46:55 | I kategori: Min vardag


Min dag började kl 07 imorse. Jag snoozade visserligen i 30 minuter, men det räknas inte. Jag har varit vaken ända sen dess. Min kurs började 8.30, helt okej var den faktiskt. Lite långtråkig kanske men därför är det tur att den bara är halvtid dehär första två veckorna iallafall :) På torsdag börjar jag inte förrän kl 13.00, personalen har någon studiedag eller vad det var så vi kör på eftermiddagen istället. Det är mer min stil ;) Skönt!

Imorgon blir det samma visa, ska upp klockan 7. Kommer inte att vara på kursen hela dagen eftersom att jag har tandläkartid kl 11:20 i Kvissleby. Så jag sitter och funderar på vilken tid jag måste åka från navet för att hinna i tid? Det beror på det. Vi får se, det löser sig nog.

Hoppas att jag får mina pengar imorgon så att jag kan handla!!! Jag blir tokig snart. Det är så himla mycket som jag behöver. Men idag så köpte jag iallafall en mascara, ett linne & ett par tjocka strumpbyxor. Jag har inga kläder som jag kan använda längre, så jag behöver en helt ny garderob. Jag har ju en ny jacka som jag fick av älsklingen iallafall, det var mycket snällt :) Så nu kan jag andas igen, och så slipper jag frysa.

Efter kursen så träffade jag mamma på stan, var lite med henne och sådär innan jag tog bussen till Granloholm. Tänkte lägga mig och "vila" en stund, men då bestämde jag och Lina helt spontant att vi skulle åka på Birsta. Bekvämt och inte särskilt jobbigt eftersom att hon har bil. Så hon handlade lite och jag handlade lite! Tittade även ut en massa saker inne på själva IKEA, det är alltid bra att veta i förväg vad man ska handla och vad man behöver. Blir annars lätt så att man står där och köper en massa onödigt skit som man egentligen inte ens vill ha eller behöver.

Nu ska jag snart ta bussen ner på Statoil vid IP för att handla lite dricka och sådär. Måste fördriva tiden lite så att jag inte somnar än, om jag somnar redan så kommer jag att vakna tidigt inatt och inte kunna somna om. Det har jag ingen större lust med, får jag säga. Så det blir skönt med lite frisk luft och så. Har man varma kläder så är det skönt. Men det blir stressigt med bussarna...


Nu ska jag prata lite med Evelina i telefonen innan jag åker.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0