Hos Sandra

Publicerat: 2009-10-08 Kl: 19:25:11 | I kategori: Min vardag


Jag är hemma hos Sandra nu och hälsar på :-) Har myst en massa med lillprinsessan och så. Gullis älsklings bebis!!

Idag har jag inte haft så speciellt mycket för mig. Jag vaknade vid 09 tiden, sedan så klev jag upp och åt Coco Pops, så tittade jag och älsklingen på veckans Criminal Minds avsnitt medans vi åt frukost. Efter det så tog det inte särskilt lång tid tills jag somnade om och sov till 12. Då klev jag upp, duschade & gjorde mig iordning innan jag åkte hem hit till Sandra. Så nu sitter vi bara och tar det lugnt...

Datorn här är helt jävla störd, blir så irriterad. Sega datorer är det värsta som finns i hela världen. Suck...

Jaja, nu orkar jag inte skriva något mer.

Puss på er.
- Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0