Godnatt

Publicerat: 2009-10-10 Kl: 03:43:41 | I kategori: Min vardag


Nu ska jag lägga mig och se på en massa serier som jag har på datorn :-) Eller så kanske jag ska lyssna på min New Moon ljudbok? Det återstår att se.

Jag o HM ligger och myser nu iallafall. Har dock inte kunnat somna än, men det kanske inte är så jävla konstigt när man aldrig får en lugn stund. Jag skulle vilja komma till ro och bara somna in skönt och harmonisk. Men icke sa nicke, det går inte för sig. Ligger och väntar på John Blund som hade tänkt att komma snart, men han verkar vara försenad idag.

Imorgon är en ny dag med nya tag! Sov gott alla. Hoppas att ni har haft en bra kväll.

- Emma


Jag och mosters älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0