Förstår inte?

Publicerat: 2009-10-29 Kl: 02:54:38 | I kategori: Min vardag


Jag vet inte vad det är för fel på människor. Jag vet ärligt talat inte det. Varje människa kan bara ta ansvar för sig själv, så är det. Jag kan inte bestämma åt någon annan eller göra någonting åt någon annan person. Det fungerar inte så. Alla har en egen vilja. Faktiskt.

Jag kan inte sova. Ligger och vrider och vänder på mig hela tiden, omöjligt att få någon sömn känns det som. Skönt att kursen inte börjar förrän 13.00 imorgon iallafall, så att man får sova lite. Men jag måste ändå upp kl 8.30 för att ringa ett viktigt samtal. Eller två, kanske.

Nu ska vi se om det går bättre. John Blund borde dyka upp när som helst tycker jag.

Godnatt från mig och Ellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0