En lista

Publicerat: 2009-10-06 Kl: 03:27:59 | I kategori: Min vardag


1.Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Nu vill jag sluta vara sjuk så att jag inte ser så svart ut under ögonen
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Inga alls
3. Vilket ord rimmar på "test"?
fest, häst, osv.
4. Favorit planet?
Haha, what? Venus eller något. Har bara varit på jorden
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Antingen Evelina eller Sandra. Förmodligen Sandra
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Jag har alltid, alltid, på ljudlöst med vibration. Hatar ringsignaler
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En bh, ett linne & en tröja. Ska snart klä av mig, skall sova.
8. Sätter du etiketter på dig själv?
Jag är ej någon matvara!
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Eftersom jag ligger i sängen så har jag inga skor på mig.
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust!
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Då gjorde jag inte så mycket. Åt nog Coco Pops
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Det stog nog "Ring mig"
13. Senaste resan? Stockholm med mormor i somras!
14. Vilket uttryck använder du mest?
Svordomar
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
danne och H
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Ella tror jag? Vet ej om jag träffat något djur på senaste tiden
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Inga alls??
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Vem fan använder filmrullar? Min mormor är nog den enda i världen som gör det!
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
13-14
20. Din värsta fiende?
Har ingen värsta fiende, har många som jag hatar dock
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En vacker bild på någon som jag älskar mest i världen :-)
22. Vad var det senaste du sa till någon?
"Men jaaa" sa jag till Danne när han viskade "Emmaaaaaaaa.. Emmaaaaa.... Emmaaaaaaaaaa!!"
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon DOLLAR $$$$$$$$$$
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Nja. Det tror jag ej.
25. Senaste låten du lyssnade på?
Någon Michael Jackson låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0