Lista

Publicerat: 2009-05-05 Kl: 22:58:14 | I kategori: Min vardag


Mår inte så himla bra idag... Det har varit en jävligt tung dag. Och natt. Har sjukt tråkigt, är halvsjuk också så här kommer en liten lista i brist på annat att göra :-)

ALLMÄNT...
Namn: emma strandh.
Piercingar: ja. öronen, naveln & tungan. även haft i bröstvårtan och läppen.
Tatueringar: två stycken. en vid höftbenet & en på ryggen.
Längd: 157 cm.
Skostorlek: 35.
Hårfärg: ljusbrunt ungefär.
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja verkligen. vem vill bo i denhär skitstaden, egentligen?
Tänker du på självmord: det vill jag nog inte påstå att jag gör, nej.
Tycker andra att du är attraktiv: alla har väl dagar då man känner sig ful, andra dagar inte. eller?
Vilket shampoo använder du: helst det rosa från gliss. men wella funkar också bra. gillar det.
Vilken parfym använder du: britney spears midnight fantasy på vintern, britney spears fantasy på sommaren.
Vad är du rädd för: inte så mycket längre. men spindlar, getingar & spöken iaf.
Gillar du att tvätta: ja absolut. älskar när allt är rent och fräscht.
Gillar du Berg-och-Dalbana: absolut. känslan när man åker är oslagbar :-D

SENASTE...
Film du hyrde: vem hyr ens film nu förtiden? inte jag iallafall.
Film du köpte: ehm. jag minns ärligt talat inte. tror det var en beckfilm på ICA i vintras
Låten du lyssnade på: T.I feat. Justin Timberlake - Dead and gone
Låten du hade på hjärnan: minns inte
Låten du laddade ner: det är aldrig jag som laddar ner låtarna här.
Personen du ringde: mamma igår
TV program du tittade på: desperate housewives
Personen du tänkte på: mami

FAVORIT...
Mat: fläskfilé med potatisgratäng & bearneisesås. yum 
Låt: man kan väl omöjligt välja EN favoritlåt?
Sak att göra: sola på sommaren. bada. umgås med vänner & min älskade mamma.
Sport: ingen speciell faktiskt
Dryck: cocacola och gurkvatten på sommaren. love it
Kläder: jeans och linne
Film: kan inte bara välja en igen. tyvärr. får beslutsångest.
Bil: audi TT. alltid.

ANTAL...
Gånger ditt hjärta brustit: många många gånger. dock inte pga "pojkvän-flickvän" drama endast
Hjärtan brustit på grund av dej: hur ska man veta det? man vet väl inte alla gånger man sårar någon. "brustit" är väl ett rätt starkt ord att använda också.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: inte särskilt många. i somras iaf! var jag på bild till o med, haha.
Ärr du har på kroppen: ett i svanken sedan jag ramlade in i en ugn när jag var liten. sedan ett på vänsterhanden sedan man gjorde "bögtest" när man var sisådär 10 år. ha ha.

SENASTE...
Bok du läste: El Choco av Markus Lutteman.
Personen du fick mail av: kollar aldrig min mail.
Personen du fick brev av: inte kollat min brevlåda på ett tag...
Personen du fick sms av: d
Gången hela din familj åt middag tillsammans: kan inte minnas när det var

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: åkt buss, jobbat, sagt hejdå, varit ledsen, åkt buss igen, träffat jasmine en stund o myst med henne, sovit, lagat mat.
Var det kul: inte speciellt kan jag känna
Hur tidigt stiger du upp: det beror på vilken tid jag börjar jobba på dagen
Gillar du att slåss: ja på skoj :-)
Vad ska du göra ikväll: sleeping. försöka iallafall...

Är du seriös: most of the time
Vad är du allergisk mot: absolut ingenting.
Var har du ont: i nacken, huvudet, ryggen, ögonen och hjärtat. svårt att andas :-S
Använder du hårspray: nix
Kan du stå på händer: nej
Favorit serie: one tree hill, 90210, kyle xy, the hills & criminal minds

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: socker.
Gillar du ketchup: inte ketchup i sig, tycker att det luktar illa. men det hör ju till vissa saker
Är du glad nu: det vill jag inte säga att jag är
Var du glad igår: på dagen var jag väl någorlunda glad iallafall.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: japp
Vad dansar du till: hiphop?? rnb och sånt
Stockholm är: en skitstad.....
Göteborg är: sveriges näst största city.
Kan du sjunga: klart jag kan. men jag har inte speciellt vacker singing voice.
Mer värt än guld: Lycka, kärlek och trygghet
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: USA
Ska bli skoj: Helgen, kanske? jag är ledig då.
Ska inte bli skoj: natten som komma skall.
Sparar till: är inte kapabel till att spara. at all.
Väntar på: sommaren
Pålägg som gäller: marmelad. mums
Dagens dryck: cocacola :-) det är livets dryck!





Kommentarer
Postat av: ewe

hej, varför svarar du inte eller ringer tillbaka?:O Är det nånting som har hänt?? tänkte om vi skulle ses nånting? puss

2009-05-06 @ 20:42:10
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0