Jobb jobb

Publicerat: 2009-05-16 Kl: 00:49:07 | I kategori: Min vardag


Det känns som att allt jag gör är att jobba. Även om jag var ledig i fem dagar innan nu... Hehe. Men det hjälper väl inte mig NU, att jag var ledig för fem dagar sedan! Aja...

Ikväll så har jag inte gjort så mycket. Efter jobbet så gick jag hem till mormor och träffade henne, hon kom nyss hem från Stockholm och hennes operation :-) Hehe. Hon är så rolig den lilla damen...

Idag fick jag ett jobbigt besked. Jag är så himla ledsen och less nu. Besviken och sårad. Jag förstår inte hur man som vuxen människa kan skita totalt i allt och alla på detdär viset. Bara tänka på sig själv. Om ens det. Jag orkar inte längre. Jag ger upp nu. Jag skiter i allt dethär. Jag vill inte vara med något mer. Jag kan inte leva ett normalt liv när jag har allt dethär som tynger ner mig, det håller inte. Det är inte alltid man kan stänga av heller. Ibland går det inte. Då blir det extra tungt.

Aja, nu ska jag lägga mig och sova... Tur för Angelica att hon ringde så att hon fick reda på att vi börjar 10.15 imorgon istället för 11, haha. Annars hade jag fått öppna själv och det hade ju varit en tråkig historia. Med tanke på omständigheterna, menar jag...

Sov gott. Det ska jag iallafall försöka att göra.
- Emma Strandh

Kommentarer
Postat av: Frida

fan emma tycker synd om dej.. du får hojta till om det är nåt man kan göra!

2009-05-27 @ 13:30:58
URL: http://www.fridasendelbach.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0