30 timmars helg

Publicerat: 2009-05-04 Kl: 00:27:34 | I kategori: Min vardag


Hej på er.

Jag är så sjukt trött. Helt slut både psykiskt & fysiskt... Har jobbat 30 timmar på en helg. 10-20 tre dagar i rad. Hur trött som helst på att jobba nu. Skulle egentligen ha jobbat imorgon också men chefen var snäll & satte någon annan på det passet så att jag fick en dag ledigt efter långhelgen. Tur det iallafall. Ska bli så skönt att kunna sova hur länge jag vill imorgon :-) Wie!! Jag ska inte ställa klockan eller någonting. Fan heller.

Helgen har iallafall gått bra. Det har varit relativt lungt på jobbet, så det är ju skönt iallafall! Men helgen hade nog gått lite snabbare om det hade varit mycket folk. Iallafall någon av dagarna.

Nu ikväll så kom min älskling hem :-) Han blir bara hemma över natten iof, men det ska bli så himla mysigt att få sova & mysa med honom. Har längtat som en dåre efter han... Älskar dig min sötnos. Så mycket.

Imorgon ska jag tillbringa dagen med älsklingen innan han åker tillbaka. Kommer att bli jobbigt :-( Suck... Sedan ska jag nog sola och åka hem och ta det lugnt. Måste passa på när det finns tid att chilla ;-)

Nu ska vi lägga oss och se på film. Ska krama ihjäl honom :-) LOOOVE. I've missed you.

- Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0