Would you die for love?

Publicerat: 2009-03-27 Kl: 02:46:37 | I kategori: Min vardag


Jag har nyss legat och kikat på Twilight <3. Ända sedan jag såg den filmen första gången har jag älskat den. Det måste vara tidernas finaste kärlekshistoria. Längtar verkligen tills New Moon kommer ut, uppföljaren till Twilight. Läs mer på www.twilightsweden.com.

edward:"you are my life now" - så fint så att jag blir tårögd.

Imorgon ska jag upp tidigt. Sandra ringer mig vid åttatiden och väcker mig. Min love ska åka bort imorgon, så jag måste ju säga hejdå innan :-( Jobbigt. Det känns som att han ska åka och aldrig mer återvända, haha. Vilken tönt jag är.

Nu ska jag sova. Försöka. Kommer säkert inte att lyckas iallafall. Äh, lika bra att ge upp innan jag ens har försökt. Jag får slå på The Hills helt enkelt.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0