Vad ska man göra?

Publicerat: 2009-03-17 Kl: 02:00:10 | I kategori: Min vardag


Har inte så mycket att göra just nu så jag tänkte skriva lite tänkte jag, men vad ska jag skriva då? Har ingenting att säga direkt..

Just nu är det ganska tungt, men hoppas på att allt blir bättre inom kort. Vi får se vad som händer och ta en dag i taget, vad annat kan man göra? Jag är bara rädd för framtiden, rädd hur allt kommer att bli. Samtidigt som jag hoppas innerligt på att allt kommer att bli bra nu, allt kommer att bli bättre. Jag vill inget hellre, men om det inte blir så då? Vad gör jag då? Äh. orkar inte fundera så mycket... Men jag kan inte låta bli känns det som.

Ska väl försöka sova snart, känner mig obekväm som fan bara. Smuts. Äckligt. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0