Tidskift

Publicerat: 2009-03-29 Kl: 03:09:45 | I kategori: Min vardag


Gud vad less jag blev nu. Insåg precis att klockan var 03 på natten & inte 02 som jag trodde. Nu förlorade ju jag en timmes sömn. Jag har inte somnat än. Suck :-( Jag som börjar jobba om 6 timmar. Skit. Men jag längtar tills imorgon så jag får träffa älsklingen! Längtar efter honom hur mycket som helst.

Nej, nu ska jag lägga mig och titta på Twilight igen. Håll tummarna för att jag somnar... Vill inget hellre. Jag sov bara 3 timmar inatt. Jobbade 10 timmar idag... Fruktansvärt trött har jag varit hela dagen och har inte velat något hellre än att åka hem och lägga mig. Men nu när jag väl får sova som jag vill så är jag inte ens speciellt trött. Övertrött kallas det tror jag ;-)

Godnatt.
- Emma.

Kommentarer
Postat av: ZOFFFFAN

MEN HERREGUD!!! Inte visste jag att du har bott med en man. vem är den mannen. Är det D ? TELL ME

2009-03-29 @ 16:09:19
URL: http://heysubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0