Stan en sväng

Publicerat: 2009-03-18 Kl: 17:55:40 | I kategori: Min vardag


Har gjort lite saker sedan sist jag skrev. Jag åkte ner på stan med Keilie och Eva och hyrde lite spel, sedan hem igen. Såg en grej på stan som gjorde mig sjukt less och fundersam, varför ska det behöva vara såhär? Jag blir så himla less.. Vad ska man göra? Jag kan inte göra ett skit åt saken heller och det är jobbigt asså.
 
Ska snart iväg och titta på en match och sedan ska jag väl tillbaka och lägga mig i sängen och titta på en massa bra filmer som är nyss nerladdade :-) Skönt. Nya Kyle XY avsnittet är klart också, underbart. Längtar. Det slutade spännande sist, åttonde avsnittet. Låg och tittade på det senast inatt. Kan somsagt se om och om igen utan att ledsna på det.
Love it.

Jag glömde först mitt leg hemma när jag skulle åka ner på Hemmakväll, sedan när jag gick därifrån så ringde de från Hemmakväll och sa att jag hade glömt leget där, haha! Sååå jävla klantig är jag. Fan herregud. Hur glömsk får man vara? Jag fattar inte. Jag använde det ju inte ens för fan.

Aja, nu ska jag gå iväg och göra lite saker innan vi ska iväg.

Ciao
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0