spice girls - mama

Publicerat: 2009-03-03 Kl: 01:19:46 | I kategori: Min vardag


Sitter och lyssnar på lite låtar... Spice girls - mama & M.J - Give in to me.
Fan båda två får mig att rysa sjukt mycket. Finaste

mama i love you,
mama i care
mama i love you
mama my friend
.. your my friend

back then i didnt know why you why you were misunderstood
but now i see trough your eyes, all that you did was love




Underskatta aldrig era föräldrar.. Var glada att ni har dem och att de finns där och älskar er, alltid :-) För det finns ingen i hela denhär världen som jag älskar mer än min mamma. Det finns inget jag inte skulle göra för henne vad fan som än hände/händer.. Hon är och kommer alltid att vara min mamma som lärt mig allt jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0