Skön dag trots allt

Publicerat: 2009-03-22 Kl: 01:09:17 | I kategori: Min vardag


Godkväll på er.

Ovanligt att jag skriver nattliga inlägg these days, eller hur? Konstigt men "skrivar-andan" verkar infinna sig bäst den senare delen av dygnet, eller tidigare om man kanske ska uttrycka sig rätt.

Idag har det varit en rätt bra dag trots allt, det går bra ändå nu. Det känns bra. Jag börjar märka förändringar som jag aldrig trodde skulle ske och det är jag så glad för. Men samtidigt så dyker det bara upp saker hela tiden som gör mig så besviken... Aja, nog om det.

Imorgon ska vi åka och bada på Sporthallen :-) Ska bli roligt som fan. Längesen jag badade överhuvudtaget.. Sen basta ska bli jätteskönt alltså. Åh.

Nej, eftersom att vi ska upp tidigt imorgon så måste jag försöka somna nu. Jag ska slå på The Hills, men jag vet att jag kommer att fastna, jag gör alltid det när jag tittar på den serien. Har aldrig gillat den förut men jag har fastnat för den nu, gillar deras liv och hur dom lever. Lyx och så. Vet inte, kanske jag blir facinerad av sådant? Men vem blir inte det.. :-)

Sov gott.
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0