Seriekväll

Publicerat: 2009-03-25 Kl: 01:52:43 | I kategori: Min vardag


Det finns inget bättre än när det kommer till den dagen då nya avsnitt av serier man älskar släpps. Idag har nyaste One Tree Hill kommit ut, nyaste Andra Avenyn. Jag trodde att Kyle XY skulle komma ut idag också men det gjorde det tydligen inte!? Wierd. Men men... Har iallafall legat nu och sett OTH och alldeles nyss AA. One tree hill var som vanligt skit bra, det är det nästan alltid. Andra Avenyn var också bra idag tycker jag, kanske standarden håller på att höjas igen? Hoppas verkligen det...

Lina! Du som nästan är norsk, (haha nej då jag skojar) vad hände med Chokolima, vad ville dendär norrmannen!? Jag förstog inte. Vad ville han? Det var ju något lurt på gång det märkte jag ju, men vad? :-P Svara svara svara fort. Skicka ett sms när du har läst dethär så att jag får veta så fort som möjligt, haha. Thanks ;-)

Nu ska jag titta på The Hills ett tag innan jag ska lägga mig och sova. Börjar inte förrän kl 16 imorgon.

Sleep tight.
- Emma


Kommentarer
Postat av: Lina

Tjena. Haha. Halvnorsk liksom. Hörrudu jag vet faktiskt inte vadfan som var på g ;o Det kanske är så att dom ska sno receptet eller nåt! Eller så kanske dom fått nys om att vaheterhan nu, Marcus handlar saker för pengarna för det stod ju i början när han läste tidningen "allt vi tjänar går till välgörenhet" oså vill han göra bort dom eller nåt. Vettefan alltså!! Stackars Roland också... :(Fyr eller vad han heter

2009-03-25 @ 17:44:41
URL: http://linepin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0