Segast

Publicerat: 2009-03-09 Kl: 23:59:45 | I kategori: Min vardag


Mitt internet beter sig konstigt. Själva "täckningsknapparna" eller vad man ska säga, ni vet sådana som fanns på Nokiamobiler där man ser hur bra täckning man har, sådana finns det i min ruta där man ansluter till internet. De brukar vara fullt upp, 5 st, och de brukar vara blåfärgade. Nu är det bara 2 st som är ifyllda och de är orange-röda. Konstigt som fan. Jag förstår inte vad som är fel.

Idag har jag iallafall jobbat.
Vill att det ska bli den 25e nuuuu. Igår helst! Jag behöver pengar.. Måste köpa en massa massa saker. Jobbigt läge är detta. Det gick iallafall bra att jobba, ända til stängningen då det tog tusen år för oss att stänga. Skit sega var vi, haha. Men tillslut kom vi iallafall därifrån, och jag skulle på Ica men det blev inte så.

Pratade med min faster i telefonen i 49 minuter också,
skönt :-) Längesen vi pratade så det var bra. Ska keep in touch nu bättre har jag bestämt.

Nu när jag kom hem så blev jag sjukt les
s. Man bara gör en massa saker för ingenting. Vad fan får man? Inte ett skit. Så jävla irriterad...

Ska duscha nu och sedan lägga mig och sova tror jag.
Måste fixa med tvätten sen igår. Har inte lagt in den i garderoben och hängt upp det som ska hängas upp, har inte orkat. Finns ingen lampa inne i garderoben så man ser ingenting... Och det går inte att byta ut den heller, har provat med flera olika lampor. Vad är fel då? Någon som vet? Det är ingen propp som har gått iaf för då skulle det vara samma sak i köket men det är det inte. Störande.

Nej,
orkar inte skriva mer nu. Är så less och trött.

Vilma jag hör av mig till dig imorron! Kunde inte höra av mig idag för jag kom inte in på internet innan jag skulle iväg och jobba.


Kommentarer
Postat av: Lina

Går internet segt också? Det brukar ju vara så att man har upp till 5 GB på ett mobilt bredband då man surfar för full hastighet. När man överskrider 5 gigs-gränsen stryps hastigheten så det bara blir några kb/sekund... Det är ju svårt att uppnå 5gb-gränsen om man bara nöjessurfar men tänkte om du laddar ner film o så går det ju rätt fort.

2009-03-10 @ 18:04:03
URL: http://linepin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0