Most Haunted

Publicerat: 2009-03-06 Kl: 05:07:04 | I kategori: Min vardag


Har nyss suttit och tittat på Most Haunted som jag gör nästan varje natt eftersom att jag alltid är vaken så sent.. Sjukt läskigt är det alltså, varje gång. Mer vissa gånger såklart.

Idag har jag inte gjort någonting speciellt, tagit det lugnt bara.. Varit ner på OK en sväng och sedan kollat på film och så. Ska lägga mig i sängen nu och titta på någonting bra.. Laddade hem Bedtime stories igår men jag fick höra att den var dålig. Jag som brukar älska Adam Sandler filmer, men tydligen var detta en av hans sämre filmer. Jag tyckte ju att den verkade bra!

Imorgon är jag ledig iallafall, vi får se vad det blir nu för någonting roligt. Imorgon/idag så har jag tvättstuga - äääntligen. Kommer inte att hinna tvätta klart allting iallafall, så mycket kan jag säga direkt..

Kommer inte på någonting vettigt att skriva så jag lägger ner nu.


please come close..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0